Yasuragi

Har haft en del för mig den sista tiden och därför har jag inte kunnat posta.. Plus så tycker jag inte att det har kommit någon riktigt kul info på senaste tiden som det är så lönt att skriva något om.

På senaste tiden har jag b.la planerat min resa till Yasuragi, ett helt fantastiskt ställe som ligger en bit utanför Stockholm. Det är rejält dyrt, men att få uppleva ett par dagar i japansk miljö så är pengarna ingenting. Jag hade tänkt berätta mer om stället då jag kommer tillbaka från min resa och kanske också lägga upp ett par bilder. Så länge tänkte jag bara lägga upp en länk så att ni kan läsa lite själv om ni känner er intresserade och inte har hört talas om stället tidigare.

http://www.yasuragi.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback