Kodachi Con

Det lilla konventet i Lund ska snart öppna igen. Runt 20 dagar är det kvar och sen kan man mysa där igen. Jag har själv varit där alla de (2) åren som det funnits och jag tycker verkligen att dom håller det dom lovar. "Det ska vara ett mysigt konvent och inte allt för stort" Iår ska det vara runt 250 besökare där, långt ifrån dom största konventens folkmängder. Men man kan inte ha tråkigt där även om det är lite mindre. Ta dig en titt på deras hemsida och kolla in alla aktiviteter så förstår du vad jag menar. Och biljetterna börjar redan ta slut..

http://www.mangakailund.org/

Kommentarer
Postat av: Naoto -Skön Japan-

Hej!!
Jag hade varit Mangakai Lund!!
Den 3:e september 2007 kom jag från Japan med massa manga varor som jag köpte i Japan och säljade dem.
T.ex. Naruto, Bleach, Gundam, osv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback